ads slot

Latest Posts:

《討論區的讀者提問》L Magazine專欄-溝理



這是之前我在某討論區,一網友跟我分享的個案,我給予了一些意見。


「係咁的我喺大學識左個隔離系的女仔 佢份人幾nice的咁都有send下sms咁時多時小最近本人鼓起勇氣約佢出黎睇戲並相約佢晚飯。
這是相約的情況:

背景: 之前佢講開睇戲d野咁我緊係打蛇隨棍上啦

我: 岩岩考完試我想睇"sherlock holmes" wo你有冇興趣呀?
她:有呀!!!!
我:我都係呀! 不如放假一齊睇啦 !!
她:但係已經上左戲好耐啦wo我唔覺得仲有得做lo
我:哎呀!!
她:傻仔xdd
我:我岩岩check過黎 xx戲院仲有wo!
她:真係!?
我:係呀!!
我:不如星期X啦 xx戲院 x pm
她:果日我下午要學野wo我估我趕得切掛
她:應該得ge
我:咁我去買飛啦wo
她:淨係我地去睇會唔會好怪呀? 哈哈
我:咁你有冇人想叫呀?
她:我諗唔到呀..
我:咁你咪驚同我出街呀?
她;我唔知呀哈哈 應該冇問題的xdd
我:咁不如試下一次先啦 如果真係怪的先叫埋其他人
她:哈哈,好的!

果日
我早左20mins到去左xx戲院 到得返15mins開場 我打比佢問佢o係邊佢話學野遲左走 宜家黎緊。結果佢遲左10mins先黎到呢個時間我當然買定哂野食野飲啦佢咁急趕黎一定口乾。

咁一齊睇啦 一開波果陣佢問下我電影d野之後掛住睇 我耐唔耐都有同佢講返句的我全程拎住個爆谷筒方便比佢拎黎食
咁睇完啦 我問左佢真係唔可以一齊食dinner? (事前佢一早講左要回家食)
佢話係呀 咁我都無謂強人所難啦 之後咪送佢去搭巴士 路途中都有傾計冇乜dead air
上到車佢都有sms我 話今日套戲好正 安全回家之類的說話
我覺得成個過程都ok啦我同佢識得果3個月到以上係我的sharing有咩意見不妨提出。」


朋友,既然你這麼有誠意地點名發問,那我亦直接地告訴你這過程絕不“ok”,因為你犯了很多明顯的過失。

第一,你認識這個女生三個月才約她,實在「擺」得太耐 ,你能成功溝到她的機會已經大大地降低。其實溝女有所謂「黃金時間」,是指與女性相處的絶對時間,也是最有效率的時間。每個人的黃金時間也不同,受著功力影響,功力越高者時間越長。在這段時間內,你對女性的吸引力是最高的,當超出這個黃金時間 , 你對她的吸引力便會開始下降(平常我說「擺得太耐」,就是指超過了這個黃金時間)。 很多男性不懂得把握突破關係的時刻,常常讓女性等得太久。如果跟女性處於朋友關係太耐,女性是會不想跟你成為情侶的。她們會這樣想:「其實現在的關係廷好丫,如果再進一步,可能第時會連朋友都冇得做,咁不如維持而家咁啦。」所以基本上你越擺得耐,你的成功率越低。

第二,在未跟她進入一段穩定的關係時,請不要約她去睇戲 。我非常不建議男性在溝緊個女仔的階段約去睇戲,你們在戲院裏純粹只是困在一起,並沒有交流,你沒有機會展示你的價值,她也沒有「投資」什麼到這段關係裏,白白浪費了寶貴的黃金時間。

第三,由「淨係我地去睇會唔會好怪呀?」 至「咁不如試下一次先啦如果真係怪的 先叫埋其他人」這段對話,你拖得太長,感覺你是希望刻意營造曖昧的氣紛,但卻適得其反,只營造了尷尬的感覺,很容易令她「縮沙」。其實可以講句「一個人睇仲怪」結束了這段對話,跟着馬上轉換話題。

第四,由「果日,我早左20mins到去左xx戲院」至「我全程拎住個爆谷筒方便比佢拎黎食」,你的表現非常低姿態,活脫脫是一個觀音兵,嚴重地展示低價值。你應該讓她自己拿著爆谷筒。

第五,如果你們之前已經討論過是否一起吃飯的問題,請不要再問,因為那會使你表現得很「into」她,這又是一個觀音兵的所為,嚴重地展示低價值。

第六,如果不是太晚,沒有必要送她。如果很晚,你送她的行為是因為你考慮到客觀的安全問題,這可以表現你的關顧及紳士風度;但如果不是太晚,那只會表現你想見她久一點,這又是觀音兵的行為。老實說,並沒有這個需要,純粹是你因為好似飾演了護花使者,自己內心感覺良好吧。

第七,不要這麼多SMS,這又是一展示低價值的行為,詳見溝理《Phone Game》。


PS   請不要在睇緊戲時傾計,好冇公德心,而且這確實是展示低價值的行為。


The Pickup Artist - Miracle
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 意見:

  1. 想請教"絕對相處時間"既問題。
    我想知呢10個鐘其實係點定義嫁?
    係兩個人獨處先計數?定還是係見到就開始計?

    如果我上堂識咗條女,間唔中落堂會一齊食tea(成group一齊5個人),可能呢到用咗3個鐘,然後我再單獨date佢,嗰個見咗3個鐘;咁請問我哋既"絕最相處時間"係3個鐘?定係計6個鐘呢?

    回覆刪除
  2. 黃金時間是指絕對相處時間,基本上是指你們互有交流的時間,通常是指獨處,但如果群體活動,你們有自己隔離於人群時都計數;例如你們在朋友K局,兩個人自己玩及聊天;因為基本上你們在自己的天地裏。

    在你的例子裏,要視乎你們群體聚會時的互動,如果你們面上眉來眼去,腳下有來有往,這當然計數。同樣道理,在課堂上你們兩個互傳紙仔或短訊都算係。

    順帶一提,有一些專門消耗黃金時間的活動要盡量減少,例如講電話、短訊聊天及睇戲等等。

    回覆刪除